.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ديدار مدير كل بنياد شهيد مازندران با جانباز منصور حاجيان
مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران در ديدار با جانباز هفتاد درصد منصور حاجيان گفت: جانبازان عزيز انسانهايي فداكار و با غيرت هستند
ديدار مدير كل بنياد شهيد مازندران با جانباز منصور حاجيان

به گزارش ايثار واحد مازندران،عباسعلي رضايي مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مازندران به همراه دكتر مير صادقی معاون بهداشت و درمان بنياد استان عصر روز شنبه سيزدهم خردادماه در بيمارستان شفا شهرستان ساري از جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس منصور حاجيان عيادت و احوالپرسي نمود.

مدير كل بنياد مازندران ضمن گفتگوي صميمانه با وي ،از نزديك روند درمان اين اسطوره صبر و استقامت را پيگيري كرد.

رضايي پس از عيادت از اين يادگار دوران دفاع مقدس ، در سخناني جانبازان عزيز را انسانهايي فداكار ، با غيرت و شجاع دانست و گفت: جانبازان ، مايه افتخار و سربلندي كشور عزيز ايران اسلامي هستند و همانند گذشته از آرمان هاي نظام دفاع مي كنند.

مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران افزود: جانبازان با تحمل سختي ها و تقديم اعضاي بدن خود،به نظام استحكام و اقتدار بخشيدند و عزت و آزادگي را براي ملت به يادگار گذاشتند.

رضايي با تأكيد بر اينكه امروز وظيفه ما تكريم و سپاسگزاري از ايثارگران است اظهارداشت: همه ما در مقابل رشادت ، ايثارگري ،جانفشاني و از خود گذشتگي شهدا، جانبازان و آزادگان مسئول هستيم و هميشه بايد قدردان آنان باشيم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.